Wanneer je geen notificaties ontvangt van het ExcellentLife platform/app is het mogelijk dat je:
1. Geen programma/oefeningen hebt ingesteld. Dit kun je aanpassen door wanneer je ingelogd bent binnen de app op de knop "Persoonlijk profiel" (poppetje rechtsboven) te duwen. Hierna scroll je omlaag naar de knop "Mijn programma". Druk nu op de instellingen knop (tandwiel rechtsboven). Zet daarna de knop Notificaties aan (naar rechts).
2. Wanneer je in het voorgaande menu "Mijn oefeningen" hebt geselecteerd en je hebt geen oefeningen toegevoegd aan je profiel krijg je natuurlijk geen notificaties. Voeg oefeningen toe aan je profiel of zet in dit menu de knop om naar "Preventief programma "(knop naar links zetten) om notificaties te ontvangen.
3.Als je na het uitvoeren van de bovenstaande acties nog steeds geen notificaties ontvangt kan het zijn dat je de ExcellentLife app moet machtigen om een notificatie te sturen op je telefoon. Dit doe je door:
1. Naar instellingen op je telefoon te gaan
2. Klik op de knop apps (Android) of wanneer je IOS als besturingssysteem hebt ga naar stap 3.
3.Scroll naar beneden en selecteer de ExcellentLife app.
4. Scroll weer naar beneden en druk op de knop "Meldingen" (Android) /" berichtgevingen" (IOS)
5. Zet hier de knop om zodat meldingen/berichtgevingen aan staan (naar rechts).